19 Ocak 2010 Salı

Jenson Button Mclaren'de çok mutlu



Jenson button yeni sezon öncesi oldukça iddialı

Mclaren'ın çiçeği burnunda pilotu, son dünya şampiyonu jenson button mclaren'de şamp,yonluğua daha kolay ulaşıcağını iddia etti.

Brawn gp'den ayrılarak mclaren'a geçtiği için çok çeşitli eleştiriler alan dünya şampiyonu button, yazılıp çizilen olumsuz haberlere karşın, doğru bir karar verdiğine artık kendisinin de tam olarak ikna olduğunu belirtti.

Button, "brawn'da kalmış olsaydım, sezona olumlu bir atmosferde girecektim ama şimdi ki kadar olumlu olmayacaktı bu" ifadelerini kullandı.

Gerek fiziksel, gerekse zihinsel olarak formunu korumak için yoğun bir şekilde çalıştığını kaydeden button, "1 ocak'tan itibaren mclaren pilotu olarak çalışıyorum. Bu benim için birçok şey ifade ediyor. Çünkü 1999'da mclaren autosport brdc ödülü'nü kazandıktan sonra formula 1'deki ilk sürüşümü, mclaren'ın aracında yapmıştım" dedi.

Yeni sezon öncesinde fabrikaya gelerek simulatörde ve mühendislerle konuşarak vakit geçirdiğini söyleyen button, "herşey güzel gidiyor. Bana bakan ve birlikte çalıştığımız iki kişi var, ikisi de harika" diye konuştu.

Takım değiştirmenin zorluğuna dikkat çeken button, "benim için de zor bir dönem olduğunu biliyorlar. Fakat gerçekten iyiler. Bu sezon başarıya çok açlar. Tam da benim gibi. İyi bir ortaklık" dedi.

0 yorum: