27 Haziran 2009 Cumartesi

F1 BİLETİ BU KAPAĞIN ALTINDA


Coca Cola Formula 1'le Dünya genelinde isim sponsorluğu yapmak için ilgilendikleri iddiasını kesin olarak yalanlamadı. Firmanın Türk CEO'su Muhtar Kent'in motorsporlarına ilgisini çok iyi biliyoruz. F1'in Türkiye'ye getirilmesinde dolaylı katkısı bulunan isimlerden birisi Muhtar Kent. Bu konuyu gelecekte düşünmeyeceğimizi söylemek doğru olmaz denilen bir açıklama birkaç hafta önce haberleştirilmişti. F1'de FOTA-FİA krizinin ardından şimdi gözler yeniden yapılanma çalışmalarına çevrildi. Dünyaca ünlü video paylaşım sitesi YOUTUBE'ün F1'e çok yakın olduğu ingiliz medyasında çıktı. BBC'ye göre YOUTUBE ile F1 isimleri çok kısa zamanda biraraya gelebilir.
F1'in daha çekici ve halka yakın bir spor olması için çalışan takımlar birliği, bu amaçla atılacak adımlar için F1'in ticari haklarının sahibiyle görüşme görevini Renault Patronu Flavio Briatore'ye verdi. Briatore'nin ilk açıklaması bizimle ilgiliydi. "Türk yarış düzenleyicilerinin yüksek ücretler vermesi önemli değil, çok para ödeyip tribünleri dolduramayan ülkeler yerine, seyircisi bol geleneksel yarışları tercih ederiz." dedi. Briatore Türk yetkililerden seyirci sorununa çözüm bulmaları çağrısında bulundu.
Coca Cola bu işe girip, Türkiye GP için, bütçelerini açarsa, vaziyeti kurtardık demektir. Kapaktan çıkacak biletlerle aile boyu F1 ziyafeti işi temelden çözer bana kalırsa..

0 yorum: